Netwerk van mensen> Kennis & Verbinding
Netwerk van mensen

VUvereniging is een maatschappelijk netwerk van mensen die zich verbonden en betrokken voelen bij de bijzondere identiteit van de VU en VUmc.

Sluiten Wie wij zijn >
Maatschappelijke programmering> Kennis & Verbinding
Maatschappelijke programmering

VUvereniging organiseert evenementen, lezingen, debatten en andere bijeenkomsten.

Sluiten Activiteiten >
Bijdragen aan een betere wereld> Kennis & Verbinding
Bijdragen aan een betere wereld

Wij steunen initiatieven die een relatie hebben met onze doelstelling. VUvereniging financiert in 2016 bijzondere leerstoelen van de VU, verstrekt subsidies en levert een bijdrage aan beurzen.

Sluiten Wij steunen >

Wij steunen: NEWConnective

Maart 2017
    Stichting NEWConnective wil studenten een platform bieden voor inspiratie en dialoog over levensvragen. Het is gratis, laagdrempelig en staat open voor alle studenten, ongeacht hun achtergrond of levensovertuiging. Aan het woord is Mark Bos, programmamaker en life-counselor.

Profiel: Wil Hamberg

Maart 2017
    Wil Hamberg Na 12 jaar haar diensten te hebben aangeboden aan VUvereniging treedt Wil Hamberg per 1 juli terug als lid van de Ledenraad. Hoe is het haar vergaan, waarom gaat ze weg en heeft ze nog goede adviezen voor de vereniging?
    Lees het in dit interview >>

Terugblik Mama Tandoori Festival

Maart 2017
    Het Mama Tandoori Festival was een prachtige ode aan moeders. Met een quiz, mini-colleges, cabaret en een DJ werd het een bijzondere avond