Als lid van VUvereniging

• Steun je VU en VUmc en waar zij voor staan. VUvereniging draagt bij aan initiatieven van VU en VUmc die streven naar een rechtvaardiger en medemenselijker wereld. Diversiteit, emancipatie en het verbinden van mensen staan hierbij voorop. Jouw contributie gaat naar subsidies, beurzen en bijzondere leerstoelen die hieraan bijdragen.
  • Word je uitgenodigd voor speciale evenementen waarbij wetenschap, actualiteit, levensbeschouwing en maatschappelijk debat hand in hand gaan. We hopen je te inspireren en je kennis te laten maken met nieuwe ontwikkelingen. De activiteiten variëren van lezingen en debatten tot culturele evenementen en informele bijeenkomsten.
Als lid van VUvereniging kun je je verkiesbaar stellen voor de Ledenraad. De Ledenraad reflecteert samen VU en VUmc op de identiteit van de instellingen, maakt keuzes voor beurzen en te subsidiëren projecten en benoemt de Raden van Toezicht van VU en VUmc.

CONTRIBUTIE
€ 27,00 per jaar voor gewone leden
€ 10,00 per jaar voor studenten

AANMELDEN
- Via het formulier hieronder
Je ontvangt van ons een bevestiging per email na verwerking van je aanmelding met daarin uitleg hoe je je contributie kunt overmaken.