LID WORDEN KAN ALS VOLGT:

• Via email
    Stuur een email naar vereniging@vu.nl met daarin je naam, adres, geboortedatum, en eventueel telefoonnummer. Na verwerking van je aanmelding ontvang je een bevestiging per email.
  • Via het formulier hieronder
    Je ontvangt van ons een bevestiging per email na verwerking van je aanmelding.

Met jouw contributiebijdrage maken we bijzondere projecten (mede-)mogelijk. Projecten waar geen reguliere financiering voor wordt gevonden. Jaarlijks geven we subsidies aan beurzen voor studenten, innovatieve onderwijsprogramma’s en brede projecten voor de gehele universitaire gemeenschap.

Je wordt uitgenodigd voor speciale evenementen voor de brede VU-gemeenschap waarbij wetenschap, actualiteit, levensbeschouwing en maatschappelijk debat hand in hand gaan. We hopen je te inspireren en je kennis te laten maken met nieuwe ontwikkelingen. De activiteiten variëren van lezingen en debatten tot culturele evenementen en informele bijeenkomsten.

Als lid van de VUvereniging kun je je ook verkiesbaar stellen voor de Ledenraad. Onze Ledenraadsleden vormen het hart van onze vereniging; zij controleren en adviseren het Bestuur en maken keuzes voor beurzen en de projecten die we jaarlijks subsidiëren. Ook keuren zij de benoeming van de toezichthouders van de Raden van Toezicht van VU en VUmc goed.

Hoe verwerkt de VUvereniging mijn persoonsgegevens? Bekijk het privacystatement.